dilluns, 9 de juliol del 2012

Lisboa card o Sete Colinas o Viva Viagem ?

La Lisboa Card és la manera més pràctica de gaudir de Lisboa si volem visitar el màxim de coses... i de fet constitueix la millor forma d'arribar a conèixer Lisboa de forma autònoma.

És una targeta que, en general, permet viatjar de forma il·limitada en els autobusos Carris, tramvies, funiculars, metro i algunes línies de tren, així com entrar gratuïtament a 26 museus, edificis històrics i molts altres llocs interessants. Aquesta targeta  pot adquirir-se en qualsevol de les oficines de Turisme de Lisboa...

Un altre opció interessant són les targetes de transport Sete Colinas i Viva Viagem. Targetes de prepagament que costen molt poc que es poden adquirir als quioscos grocs de Carris, en estacions de metro i en oficines de correus. Permeten recarregues amb bitllets normals per a la xarxa Carris (autobusos, tramvies i elevadors) i combinats per a la xarxa Carris i Metro i així el cost del transport té un descompte... No tenen cap vinculació amb visites o entrades turístiques.

Si em pregunteu la meva tria, heu de tenir present que m'encanta caminar, seure a les terrasses, deixar passar el dia i no acostumo a complir mai el programa previst, llavors, tinc clar que la meva millor opció són les dues darreres, però us recomano fer números...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...